söndag 9 augusti 2009

Hjälp mig Anni!


Jag är utsatt för en komplott! Jag har bestämt mig för att sluta äta godis. Vill inte sluta som Gustaf den II Adolf "som med tiden blev tämligen tjock" (är jag redan tycker säker många) men de finska ondskefulla godisfabrikanterna försöker sätta krokben för mig med dessa tre fantastiskt goda lakritsprodukter. Så hjälp mig Anni skicka ut "Kommando LoL" och spräng denna fabrik innan jag sprängs! (Om inte kommandot finns, var snäll och bilda!) Ni andra kan ju börja inhandla och förtära så att jag slipper, och det som en ren solidaritetshandling va?

2 kommentarer:

Anni sa...

Ber du godisfén "in person" skuta sig själv i foten!! Spränger jag fabriken blir jag ju utan mina favvolakritsar jag med, juh! :-D

larsekorre sa...

Äsch, tänkte inte på det! Ja ja vi får väl behärska våra "godislustar" men hur gör man? Jag kan bara säga "Var stark Anni"!