tisdag 4 mars 2008

Hallååå ellerrr...

Chefen för nummerupplysningen tycker att hans telefonsvarare skall vara mer sensuella i sina tonlägen http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_937543.svd Han har engagerat en talpedagog som skall fixa detta. Nä han har inte fattat ! De skall möjligen lära sig att tala TYDLIGARE det vore väl bättre. Nu tror jag att de människor som jobbar med dylikt redan kan sitt jobb och inte är svåra att förstå. Nä jag använder inte den tjänsten och kommer inte att göra det i fortsättningen heller ! Lägg stålarna på något bättre ! (Fest till personalen ?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duger det att spinna som en katt eller borde man kuttra som en duva? Jag har ju utmärkta referenser från min främsta uppdragsgivare men inte ens han känner sig alltid välkomnad när jag svarar i telefon... *flin*

larsekorre sa...

Men om du "smackar" som en e-korre kan jag nästan garantera att det blir succé i alla läger !

Anonym sa...

Jag är illa rädd för det!

larsekorre sa...

Var inte rädd, bara för skogsmårdar!