onsdag 11 mars 2009

Hur har ni det med morgontidningen...

Jag har ingen och har inte haft på ett bra tag. Tycker inte att jag har tid att läsa igenom den ordentligt, det blir en jäkla massa papper i onödan och jag får den info jag behöver i alla fall......tror jag? I går ringde en trevlig tjej från DN (njaa det var nog ett sånt där Call-center, som det heter på svenska) coh erbjöd mig DN nästan "gratis" i ett halvår på veckodagarna. Jag sa att jag tyckte som ovan att jag inte behövde och att man kan läsa tidningar på Internet. Jamen, sa hon, då kommer du ju bara åt tio procent av allt som står! Är det så ? När jag funderar vidare på det så är jag nog nöjd med detta. Så jag skall nog fortsätta att leva mitt liv i okunnighet... ja inte total bara till 90 procent!
Nu skall jag se "Ashes of Time Redux" till hundra procent!

Inga kommentarer: