tisdag 2 december 2008

Mycket tveksam.


Till detta grepp! Vill man verkligen se på krogen vad männskor som har blivit avrättade äter för sista måltid ? http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_2133579.svd På vilket sätt det skulle gagna någon sorts motståd mot dödstraff har jag svårt att förstå. För det är väl inte så att de restauranter som sätter upp dessa menyer är så jävla cyniska så att de bara tänker på sin business. Då vill jag nog bojkotta dessa! OCH reklambyrån som har gjort det dessutom, vad har de för motiv förutom att tjäna pengar? OCH man undrar ju när jag själv skall "behind bars" för jag glömde min lunchblodpudding idag. Jag skulle "bara".............

Kriminellt klantigt!

3 kommentarer:

Lady of the Lake sa...

Uuuuuuh!!! Jag tror jag håller mig till Malaxlimpa och på hemmaplan!

Anonym sa...

Vore intressant att veta om de även skyltar med vilket brott de dömda begått som föranlett dödsstraffet...

larsekorre sa...

Bra val LoL ! Vad slår en Malaxlimpa!

Eriande! Det kommer nog! (tyvärr!)