tisdag 5 augusti 2008

Det trodde ni inte va?


Jo jag har varit på Skansen. (En del tror att jag bor där och ibland är buren tom, tex när jag är på jobbet...) Jag var på genrep för allsången och vädret kunde ha varit bättre. Trots allt var det helt ok. Musiken som spelades vare inte så dum heller. Jo ibland överaskar jag mig själv.

Squirrologen: Överraskningarnas man! (Tänkte skriva : The squirrologist, a man of many talents! Men det hade ju varit ljug.) Snarare: Squirrologen, mannen med de många parenteserna! (OCH undrar då den intelligente är hela detta inlägg en parentes i min tillvaro?) Beviset på min närvaro syns hära.

2 kommentarer:

Anonym sa...

? ? ? ? Du hinner inte ens ur klädkammaren innan du borde förpassas tillbaka !!!

larsekorre sa...

Skall omedelbums tebaks....jävlar det var en hel drös med lik där!