tisdag 29 april 2008

Vakna nu Svenskan !

I nät versionen av Svd klickade jag på en länk om den gamle "pudelrockaren" David Coverdale, f.d Deep Purple o numera Whitesnake. Döm om min förvåning när jag kom direkt till Witesnakes hemsida ? Va ? Är det tidningens uppgift att göra reklam för detta band ? Man kan visserligen komma åt den "riktiga" artikeln genom att först klicka på "Kultur och Nöje" och sedan gå vidare.
Men hallå varför är vissa tidningar på nätet så dåligt skötta enligt min åsikt ? Nu har jag väl också gjort reklam slår det mig, men varför skall jag vara bättre än stora SvD ? Och är det inte så att nätversioner av vissa tidningar är mera veckotidningsaktiga än pappersupplagan. Vilket jag naturligtvis inte har bevis för men lite gnäll rensar...tjaaa... nåt kanske...

Inga kommentarer: