torsdag 21 februari 2008

Jävlar i min lilla låda...


Ja alltså i min brevlåda ! Ni kan ju själva se vad man får för alster. Rubrikerna tilltalade verkligen mig ! "Så blir du Vårvacker"! "Träna dig smart" ! "Trimma Vinterkroppen" ! Och den bästa :

"Hemligheten bakom Keira Knightleys plutmun" ! WAOW äntligen! (Jag såg frkn Knightley i söndags, i "Försoning", ( en 3:a i filmtipset) , inte tänkte jag på detta så viktiga fenomen.)

Suck ! Vad gör man ? Jo på med I-poden och lyssna på Jaco samt köra ned händerna i diskbaljan! http://www.youtube.com/watch?v=91gqmiVXomA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mest förvånad över att de hittat min stil! I Täby-centrum, av alla ställen! Äntligen! SOM jag har letat efter den, sedan den försvann någongång i slutet av 80-talet... ;-)

larsekorre sa...

Ja är det inte fantastiskt! Kommer du över kan jag ge dig en guidad tur och som kronan på verket ett glas mellanmjölk ! Nu skall jag iväg och "Trimma Vinterkroppen" !