onsdag 26 december 2007

Annandag JUUULL.


Eller som det heter i Inglan :Boxing Day. Varför har jag en aning om men det får ni ta reda på själva ! (Jag är inte säkur på att det är korrekt, men det har inget med pugilism att göra !)

Ni har väl haft en "fröjdefull jul" som det står i visan ? Själv blev jag på julaftonen brutalt förnedrad av en 6-åring i TP. Fick massor med däng av den lilla söta flickan. Visserligen var det "The Disney-Edition" och hon hade lite spesseregler tack vare sitt juvenila stadium (stadie?), men ändå ! Igår spelade jag Mahjong för första gången, kul ! Fick inte lika mycket däng och hajade till och med hur det skulle gå till ! Fick även julisar trots att jag varit så elak ! En av dem syns här intill. Från en trevlig person som känner till mitt stora intresse för detta, (El. galenskap,fobi,obsession,idioti ...välj det som önskas !)

2 kommentarer:

Lady of the Lake sa...

Jag väljer galenskap. Ett begrepp med TRADITION. Fin present, dock! ;-)

larsekorre sa...

Jajamän ! Mottages med tacksamhet !
Skall bevara den traditionen så länge jag kan ! (Men eftersom jag är lite galen kan jag ju inte avgöra detta själv ellerr....om någon fattar ? )